2011. június 2., csütörtök

Ma nagy dologra készülök...

... éppen ezért tegnap pihenőnapot tartottam. Nagyon remélem, hogy meg tudom csinálni, és nem jön közbe semmi :) Majd holnap kiderül :)

Annyira örülök, hogy vége van az ennyire kötöt étkezésnek, bár tegnap este kicsit elszaladt velem a ló... Nagyon finom sült kacsa volt otthon, párplt káposztával. Kicsit sokat ettem belőle... Pedig előtte két napig nagyn szépen ettem, sokat ittam, minden rendben volt, és azt hittem, végre következetes vagyok, de hát mégsem... Azért oda fogok figyelni, már gyümölcsöt is inkább délelőtt eszem, este pedig husit vagy tejterméket, délelőttre próbálom időzíteni a szénhidrátot. Nagyon finom barackot vettünk, mostanában azt eszem délelőt. Kell nekem a napi 5x étkezés, sajnos anélkül mindig éhes vagyok, de igyekszem inkább sokszor keveset enni.

Szép napot!

1 megjegyzés:

  1. Napi 5x nekem is kötelező, különben idegbaj vagyok. Ilyen dolog ez az inzulin, meg a vércukor :)

    VálaszTörlés