2011. június 7., kedd

Esik, meleg van, nem bírom

Az utóbbi két nap szörnyű volt, ideges vagyok állandóan, de nem tudnám megmondani, miért. Minden zavar. Szörnyű. Ez kihatott az edzéseimre is, mert tegnap konkrétan az történt, hogy hazamentem, tettem-vettem, aztán befeküdtem az ágyba a laptoppal és befaltam egy tábla milka csokit. Jó program. De valahogy ettől megnyugodtam, és ma jobban vagyok, de persze azért lelkiismeretfurdalásom van...

Pénteken újra elővettem Jilliant: No More Trouble Zones volt, szombaton 5 km futás, majd 20 perc felsőtest, vasárnap pedig már jött a depi, úgyhogy csak fél óra Jillian volt: 30 day shred level 2, de úgy izzadtam, mintha kötelező lenne...

Mivel a heti pihenőnapom tegnap megvolt, ma már lesz futás plusz comb, mert azt nagyon elsumákoltam, és az ugye trouble zone...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése