2011. június 3., péntek

Sikerült :)

Megcsináltam, amit nagyon szerettem volna, tegnap este a Margitszigeten két kört futottam :)
Így nézett ki:
10,53 km
1:00:48 perc
569 kcal
Hát nem volt könnyű, a vége már szenvedés volt, nem futás... Előtte persze megint esett az eső, mire kiértem meg sütött a nap, párás levegő, nehéz volt normálisan levegőhöz jutni... Azért azt hittem, jobb lesz az eredményem, mert a Vivicittát, ami ennél több, egy óra három perc alatt futottam le... Ezek szerint több ilyet kéne csinálnom... Akartam még utána pár kitörést meg fekvőtámaszt csinálni, de egyrészt nagyon elfáradtam, másrészt mire normálisan lenyújtottam, már mennem kellett, mert még dolgom volt. De izomláz így is van :)

Ma egy könnyedebb kb. 5 km-t tervezek, utána kis combgyakorlat, és sok-sok alvás, mert azzal adós vagyok :)

1 megjegyzés: