2011. június 15., szerda

Edzőterem - újra

Sajnos a lábam még mindig nem az igazi, így a futás nem nagyon megy, és erőltetni sem nagyon szerettem volna, úgyhogy az elmúlt napok edzései így néztek ki:
péntek: Jillian No More Trouble Zones
szombat: RR Add önmagad 2. + egész nap cseresznyét szedtem és lekvárt főztünk belőle (persze cukormenteset :)
vasárnap: pihenőnap
hétfő: RR 2009 40 perc teljes test + 20 perc comb. Na ezt a combot nem kellett volna, nem bírta a lábam, újra fájni kezdett.
kedd: Oxygen Wellnessben voltam, mert kitaláltam, hogy majd az ellipszis trénertől nem fáj a lábam, és igazam lett :) 40 percet simán bírtam, de azért elfáradtam rendesen, folyt rólam a víz, 6,2 km-t mentem plusz megkockáztattam utána 20 perc lépcsőzőgépet, de 15-nél megálltam, mert megint fájt a lábam.
szerda: RR 2009 20 perc popsi, plusz váll és hátgyakorlatok csuklósúllyal és gumikötéllel, magamtól.

Az evésem nem rossz, este kevesebbet eszem, mint eddig. Egy kilengésem volt, mert ahogy jöttem haza az edzőteremből, már a villamoson ülve majdnem beájultam, úgy elgyengültem, és mikor hazaértem, a párom rábeszélt egy kocka csokira. Jobban is lettem tőle, de tényleg úgy elgyengültem, hogy féltem, hogy a megállóból nem bírok hazajönni... Nem ettem rendesen edzés előtt, ez lehetett a baj...

Mostanában nem vagyok megelégedve magammal, nincs meg a kellő motiváció, pedig itt a nyár, kevesebb a ruha, megyünk nyaralni... Mégis azt érzem, hogy valami újdonság kéne, de valahogy semmi nem ragad meg. Most a futásra voltam rákattanva, de ugye most azt pihentetnem kéne...

És gondolkodom a fehérjeturmixon is, hogy szép izmos legyen a karom.
Mára ennyi, jóéjt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése