2011. június 8., szerda

Újra motiváltabb

Igen, azért még nem teljesen vagyok rendben, de annyira már igen, hogy tegnap elmentem futni. Íme az adatok:
4,04 km
23:18 perc
218 kcal

Őszintén szólva nagyon nehezemnre esett, ez az eredményen is meglátszik, mert a 4 km-t ennél kevesebb idő alatt szoktam lefutni. Szúrt az oldalam végig, és a lábam sincs rendben, főleg a bal lábszáram fáj nagyon, de nem az izmom, hanem mintha a csontom fájna belülről... Végig a jobb lábamat terheltem inkább, mert néha nagyon belenyilalt... És ami még érdekes: NAGYON leizzadtam! Amúgy is izzadós vagyok, de a 4 km után tegnap úgy értem haza, mint aki lezuhanyozott... Aztán megcsináltam a RR Alakreform 20 perc combot, és ugyanaz... Képpel is illusztrálom nektek, mert nem akartam elhinni, hogy tényleg ennyire nagyon :)

Kameo: valamiért nem tudok kommentelni, de nem az én hasam van a képen (csak szeretném :), de ezen viszont az van :)

1 megjegyzés: