2011. június 10., péntek

Most meg hideg van

A múltkor arra panaszkodtam, hogy mennyire meleg van, erre tegnap elindultam otthonról lenge öltözékben, és egész nap majdnem megfagytam, mert nem néztem időjárást, és lemaradtam arról, hogy lehűlés jön... Jellemző...

De más baj is van: szerdán megint elmetem egy rövidet futni, 4 km-t, de nem tudom az adatokat, mert a telefonomon épp nem működött a gps, és valamiért átállította magát arra, hogy hegyi kerékpározni vagyok, és kiírta, hogy 23 perc alatt 4 km-t bicikliztem... A baj nem ez, hanem az, hogy félútról alig bírtam hazajönni, mert nagyon fájt a lábszáramban a csontom. Nem az izom fáj, hanem valahogy belül, főleg a bal. Volt ilyesmi már tavaly is, de nem ilyen vészes... Reggel a villamoson alig bírtam végigállni az utat, úgy éreztem, nem tart meg a lábam... Nem tudom, hogy attól van-e, hogy többet futok mostanában, és túlerőltettem, vagy hogy többet futok betonon... Mindenesetre most annyira fáj, hogy nem merek futni vele, úgyhogy tegnap is csak egy 20 perc Réka-popsi volt, mert állva semmit nem bírok csinálni, és siettem is. A sérülésekkel mindig úgy vagyok, hogy nem nagyon veszem figyelembe, csinálom tovább a tornát, vagy más izomcsoportra koncentrálok, de ez most tényleg nagyon fáj...

Ráadásul tegnap voltam fogorvosnál, 4 lyukas fogam van, már megint, pedig mosom-fogselymezem állandóan. És állítólag nagyon erősen mosok fogat, és azt sem szabad, mert a fognyakaimnál elvékonyodott a zománc. Nem értem...

Az étkezés egész jól megy, tegnap a fogorvos után bementünk a Burger Kingbe, de csak egy kávét ittam, mert várt rám itthon a kis pizzám :) Este viszont koktéloztunk a Treffort kertben, az biztosan nem tett jót, de nem ittam sokat. Egyébként mióta volt az az incidens a tábla milka csokival, rosszul vagyok, ha csokira gondolok, és ez nem baj :) És azóta könnyebben is tartom magam a szabályaimhoz :)

Szép napot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése