2011. május 31., kedd

Gossip Girl

Furcsa, de teljesen rákattantam a sorozatra :) Ma nézem meg az utolsó részt belőle, és végre szabad leszek, mert eddig minden szabadidőmet vele töltöttem :)

Tegnap pedig elkezdtem az új "edzéstervet", bár 3 nap semmittevés után elég nehéz volt nekiállnom...
Szóval a szuper okostelefonom szerint ez történt:
22:06 perc
4,02 km
217 kcal
Utána a hetet hasas edzéssel kezdtem: persze nem tudtam megszabadulni Rékától, mivel még nem szereztem be új dvd-ket, így a 2009-es dvd 20 perc has részét csináltam meg.

2 megjegyzés:

  1. Én a "make it or break it"-re voltam rákattanva... de mostmár annak is vége :(

    VálaszTörlés
  2. Na végre tudok kommentelni a saját blogomba :) Valamiért napokig nem engedte. Szóval már csak a született feleségek vonz, de azt még halogatom :)

    VálaszTörlés