2011. május 26., csütörtök

Alakreform összegzés

Úgy döntöttem, nem írom le részletesen a program kimaradt napjait, hanem összességében a tapasztalataimat és a változásokat, amiket észleltem.

Alapvetően az étrenddel a következő volt a problémám: tudom, hogy másnak talán sok, nekem kevés a napi 4x étkezés. Nagyon hiányzott a délelőtti tízórai, éppen ezért sokszor ettem is egy-egy almát vagy puffasztott búzaszeletet. És lehet, hogy ez csak engem zavart ennyire, de nekem sok az, ha minden egyes étkezésem ennyire meg van határozva. Nem voltak rosszak az ételek, sőt, diétához képest kifejezetten jó volt, de sohasem azt ehettem, amit éppen megkívántam.

Az edzéssel a következő volt a probléma: néhány gyakorlat számomra kivitelezhetetlen volt, mert nem tudtam pontosan, hogyan kell csinálni. A másik pedig, hogy a haladó ismétlésszámok olyan sokáig tartottak, hogy néha nem azért nem azt csináltam, mert nem bírtam, hanem nagyon unalmas volt hosszú percekig ugyanazt csinálni.

Centiket és talán képet is teszek fel este. A súlyomat már lemértem, 54-ről indultam, 52 lettem a végére, vagyis két kiló mínusz, tehát volt értelme, még így is, hogy voltak kilengéseim.

Viszont most elhatároztam, hogy változtatni fogok az edzéseimen, mert már egy ideje úgy érzem, hogy nem fejlődöm sehova. Több futás lesz, kevesebb Réka, és próbálok valami újat is behozni. Jó lenne valamiféle gerinctornára járni, mert a tartásom valami katasztrófa.

Szóval a jövőben ezek lesznek a célok, de nem ma kezdem, hanem holnap, mert tegnap egész napos workshop után még az egyik kollegámnál voltunk kertipartin, éjjel egyre értem haza és reggel nyolcra már bent voltam az irodában. Szóval elég fáradt vagyok, úgyhogy ma még valami lightos edzés lesz, holnaptól pedig bekeményítek :)

Szép napot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése