2011. május 18., szerda

Alakreform 18-21. nap

Végre újra tudok jelentkezni. A napokban olyan aluszékony voltam, hogy minden szabadidőmet alvással töltöttem. De a lényeg:

18. nap: reggeli 2 db update túrós batyu tejjel (szeretem az ilyen reggeliket :), ebéd spárgával töltött csirkemell lett volna, de beteg voltam, feküdtem és nem bírtam főzni, úgyhogy rendeltem roston csirkemellet párolt zöldséggel. Uzsonna 2 db update túró rudi, vacsora pedig pirítós, uborka és update májkrém volt. A hétvége nem teljesen a programnak megfelelően telt, ahogyan már az előző bejegyzésből is látszik, úgyhogy este még elmentünk szórakozni, és ettem egy kis pattogatott kukoricát, meg volt némi alkohol is, amiben ugye nem kevés a kalória... Edzeni nem bírtam.

19. nap: reggeli omlett 3 tojásból, pirítóssal. Ebéd magyaros rakott zöldbab. Na ez tényleg nagyon finom lett, és mivel nagy adag sikerült belőle, másnapra is ezt vittem magammal, mert bevásárolni nem jutottunk el, hogy a másnapi ebédhez is meglegyenek a hozzávalók. Uzsonna egy csokipuding volt, vacsi pedig megint nem a magazinból lett, mert nem volt otthon rák (nem is nagyon szokott :), így 2 szelet pirítós volt, májkrémmel és zöldséggel. Edzés: pihenőnap volt, úgyhogy most 3 nap egymás után nem edzettem, ráfogtam a betegségre.

20. nap: megfogadtam, hogy mivel már jobban vagyok, visszatérek a szigorú programhoz, és az utolsó hetet keményen végigcsinálom. Reggeli egy db update virslis croissant volt és egy natúr joghurt (meglepően jó párosítás), ebéd a tegnapi rakott zöldbab, uzsonna egy körte és egy update túró rudi. Vacsora: egy adag u1 majonézes tojássaláta két szelet puffasztott rizzsel.

Edzés: végre ez is volt, Alakreform dvd-ről 20 perc comb, aztán hasgyakorlatok. A kezdő ismétlésszámot csináltam meg, de nem a mennyiségre, hanem a minőségre mentem. Volt benne felülés (nem hasprés), amitől féltem, de egész jól ment, a féloldalas csípő közben viszont kellett tartani szüneteket, mert nekem az még nagyon nehéz. A hasprés nyújtott lábbal viszont nagyon hatásos :)

21. nap: reggeli 2 db u1 fahéjas csiga tejjel (nyami, mostanában ez a kedvenc péksütim). Ebéd rántott patisszon barna rizzsel (nagy kedvenc lett, u1 majonézzel ettem). Ebből nem ettem keveset, viszont lehet, hogy ez lenne a megoldás, mert még este is alig voltam éhes, inkább csak muszájból ettem, pedig edzés is volt. Lehet, hogy ebédre kicsit többet eszem, azt még általában úgyis lemozgom, este pedig így kevésbé leszek éhes. Uzsonna egy epres joghurt, de napközben ettem még pár szem epret is, nem tudtam neki ellenállni :) Vacsora: bazsalikomos paradicsomleves: nagyon finom, könnyű vacsora, és tettem bele egy szelet darabokra vágott u1 pirítóst, de nem tudom miért, amikor nem is voltam éhes...

Edzés: 40 perc futás volt előírva, nekem kicsit több lett, 7 km-t futottam. Nagyon nehéz volt elkezdeni., de aztán olyan felszabadult lettem, le sem tudom írni :) Voltak még popsigyakorlatok, a steppen hasalósakat még mindig nem szeretem... Viszont volt a lábáthúzás nyújtva, az nagyon jó volt, főleg a sima hajlított lábemeléssel kombinálva, nagyon kikészítette a popsimat, de persze ez a cél :) És tegnap voltam a barátnőmnél, aki kozmetikus, és azt mondta, hogy úgy látja, sokkal kerekebb lett a fenekem :) Szóval megéri :)

1 megjegyzés: