2011. május 2., hétfő

Alakreform program 4-5. nap

Egyre jobban megy nekem ez a dolog.

4. nap: a reggelire előírt két kakaós csigából nem is bírtam volna megenni a kettőt, elég az egyik, a másikat elvittem suliba, ahogy a málnaturmixot is, azokat ott szépen megettem, és bár negyed6-ig voltunk, nem ettem mellé mást. "Ebédre" a lecsót 6 körül ettem meg (nagyon finomra sikerült), vacsorára pedig lazacos Waldorf-saláta lett volna, de mire újra megéheztem, nagyon késő volt, és a suliba bekészített szendvicset ettem csak meg, raktam mellé salátát. A málnaturmix nagyon jól esett. Hiányzik a gyümölcs, szerintem nagyon kevés van az étrendben.

Edzés: 40 perc teljes test volt, majd mell és bicepsz gyakorlatok. A mellgyakorlatok könnyen mentek viszonylag, kivéve a női fekvőtámaszt súlylabdám, mivel nincs súlylabdám. De anélkül is elég nehezen ment, csak a kezdő adagot csináltam meg belőle. A bicepsz már nehezebben ment, és a kívánt testtartást sem bírtam mindig tartani... De megcsináltam. Kicsit több volt, mint egy óra, kb. 1 óra 10 perc.

5. nap: reggel hagymás omlett volt pirítóssal, nagyon finom, reggelre pont elég. Ebédre spagetti veronai húsgombóccal. Hát a húsgombócommal ölni lehett volna, olyan keményre sikerült, de azért egy kicsit ettem belőle, a szósz és a tészta pedig nagyon jó lett. Uzsonna 15 dkg málna volt, vacsi pedig brokkolikrémleves, kevés baconnel, ez is nagyon finomra sikerült, csak nem volt elég. Pláne, hogy egész nap a konyhában álltam, mert megfőztem az aznapi két kaját, a másnapit, és csináltam update anyák-napi tortát is anyának, és nagyon vágytam rá. A kevés vacsora és ez, meg hogy nagyon hisztis voltam, odáig vezetett, hogy ettem pár falatot a kimaradt pudingból... Nem sokat, és U1, de ettem :(

Edzés: na itt voltak gondok, mert azt írta, hogy bemelegítés: Alakreform dvd 20 perc has. Ilyen pedig nincs, azon a dvd-n nincs has blokk. Úgyhogy a 2009-es dvd-ről csináltam meg a hasat. Utána tricepsz és vádli gyakorlatok. Tricepsz nagyon nehezen ment, az első gyakorlat, ahol gumikötéllel kell felhúzásokat végezni, konkrétan sehogy nem ment, nagyon nehéz volt, lecseréltem a gumikötelet súlyzóra. Aztán a fekvőtámasz-imitálás következett szűken. Hát én szűken nem tudok, csináltam, ahogy tudtam. Az utána következő gyakorlat még az én tricepszemnek is ment, a tolódzkodás steppadról és a tricepszes hátrahúzás. A vádlinak nagyon örültem, hogy van külön ilyen rész, pont elég is volt, ma picit izomlázam is van ott, a tricepszemben meg nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése