2011. május 11., szerda

Alakreform program 13-14. nap

Túl vagyok a második héten is. Egyre nehezebben megy, hogy egy ennyire meghatározott étrendet és edzéstervet összahngoljak az életemmel. Az állandó főzések, meghatározott edzések, amikre nem mindig így, ilyen sorrendben jutna időm.
De közben érzem, ahogy erősödöm, és nem csak testileg, hanem lelkileg is. Főleg arra vagyok büszke, hogy kibírom kávé nélkül, és este kihagyom a szokásos kakózást:) De a legjobb a tegnapi teljesítményem volt: nagy meeting volt az irodában, szerveztem ebédet, kávészünetekhez nasit. Kétszer is le kellett mennem a cukrászdába a frissen kisült pogácsáért és sajtos croissantért. Egész nap ilyen ingerek értek, és elen tudtam állni, nem ettem egyet sem. Néha ugyan óriási volt a kísértés, de kibírtam. Annyi kilengésem volt, hogy az egyik sültestálról levettem két kicsi karika roston sült cukkinit. Túléletem...

13. nap: 1 db update zsömle lett volna, de megpenészedett, úgyhogy helyette két szelet kenyeret ettem, egy zöldpaprikával és a maradék juhturóval. Ebéd: sokmagvas kínai kel volt, húsgolyókkal. A husi nagyon finom lett, de a kínai kel nem annyira. Uzsonna egy csokipuding, vacsora franciasaláta lett volna, de csak tojássalátát kaptam a pékségben, egy virslivel. Viszont kisebb volt a kiszerelés, mint amennyi elő volt írva, úgyhogy kevesebbet ettem. Este vizsgázni voltam, ezért nagyon korán vacsiztam, úgyhogy este még benyomtam egy túrórudit.

Edzés: 20 perc felsőtesttel indítottunk, majd comb-váll-popsi gyakorlatok. A kitörést és a guggolást nem bírtam szalaggal megcsinálni, nagyon nehéz volt, de a lábemelést oldalra igen. Viszont a lábtolás és a nyújtott lábemelés hátra megint nem ment szalaggal, vagyis néhányat csináltam azzal, a többit anélkül, mert valahogy nem ment, nem csak mert nehéz volt, hanem kényelmetlen is, csúszkűlt a szalag össze-vissza, szóval kicsit kivitelezhetetlen...

14. nap: reggeli két pizzás csiga egy joghurttal, ez megint nagyon sok volt, ebéd nyári rizottó. Ezzel az volt a baj, hogy keserű lett a spárgától, úgyhogy nem ettem meg mindent. De volt desszert, gyümölcsvelő, az nagyon fincsi lett, eper-málna egyveleg :) Uzsonna trappista sajt és két szál sárgarépa. Erről nem is mondanék semmit. Vacsora zöldborsófőzelék tükörtöjással, ezt imádom, úgyhogy nagyon jól is esett. Meg volt ma ugye a két karika cukkini.

Edzés: 2008-as dvd 20 perc comb, pluszváll és hát gyakorlatok, az első kettpőnél (nyakból nyomás guggolásból és nehezített vállizom erősítés), nem tudtam megintcsak a kötelet használni, nehéz volt ez anélkül nekem. Nincsenek karizmaim, most már biztos... A döntött törzsű vállizom erősítésénél bírtam használni a kötelet, és az nagyon hatásos is volt, de az oldalemelésnél megint le kellett raknom. A végén a fűrészelésnél meg már ideges is voltam, meg fáradt is, mert este fél nyolcig kellett bent lenni az irodában, aztán főztem, vacsorát majd a másnapi ebédet, aztán még az edzés, hogy már csak le akartam tudni, és azért csináltam kötél nélkül. Az utolsó gyakorlatot pedig szerintem rosszul értelmeztem, a törzsdöntést emelt karral, mert ahogy csináltam, rettenetesen fájt a hátam meg a derekam, úgyhogy tricepszerősítéssel helyettesítettem (úgyis rám fér az ilyesmi, mert az az izmom, ami végképp nincs).

Ma reggel kellett volna megmérni magam, de majd holnap reggel vagy ma este bepótolom, és centiket is lehet, hogy mérek. Ma pihenőnap van, úgyhogy előre fogok főzni egy kicsit :)

Szép napot!

5 megjegyzés:

  1. Megpenészedett az Update zsömle??? :D lol Hány napos volt?

    A túrórudi Update volt? Nem mondod hogy pöttyöset ettél!!! Cukrosat!!!

    Melyik az a 2008-as dvd? Az a Napi 20 perc Önmagadért??? Mert ilyen, hogy RR2008 és nem találok. Olyan van, azt tudom, hogy RR2009, de hogy 2008???

    VálaszTörlés
  2. Basszus! Te fél 8ig dolgoztál. Aztán főztél. Akkor mikor álltál neki az edzásnek? 10 után? Elismerésem! Én 8-nál később soha de soha nem álltam neki edzeni.

    A gyakorlatokról jut eszembe, hogy kipróbáltam azt a belső comb gyakorlatot ami az 1. héten van. Éreztem másnap :) Mostmár nagyon várom, hogy menjünk Alakreformra két hét múlva, mert nekem így újságból nem nagyon van affinitásom nekiálllni :-/

    VálaszTörlés
  3. Hát kb 4 napos volt, de eddig bírta... Most már tudom, hogy ez sem bírja sokáig :)

    A túrórudi update volt, természetesen :) Fujj, cukor :)

    A dvd az a Napi 20 perc önmagadért, csak azt olyan hosszú leírni :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, elég sokáig, de kivételes alkalom volt. Az edzés kb. fél10-től negyed11-ig tartott így, nem is aludtam utána jól, de nem tudtam másképp besűríteni a napba... Sokszor csak 8-9 körül jutok odáig, hogy na akkor most torna. A másik alternatíva, hogy reggel felkelek korábban, de az nekem sosem ment igazán...

    Most kellett volna mennünk kedden, mert 1 éves lett az Alakreform, és Réka 220 szeletes update tiramisu tortával készült, olvastam a facebookon :) Na de nem csak ez motivál, hanem az is, hogy nem kell egyedül menni :)

    VálaszTörlés
  5. Mondjuk akkor már szerintem jobb az este, mert addigra a tested is bemelegetdett. Reggel sokkal megterhelőbb az edzés. Szöszkeboszi nem is javasolja pl. a futást reggel. http://pilates.blog.hu/2010/05/15/a_pilates_oktato_es_a_lelkiismeret

    Hááát a Tiramisu az nem motivál, meg biztos többen voltak, mint egyébknt.

    VálaszTörlés