2011. május 4., szerda

Alakreform program 6-7. nap

Túl vagyok egy héten. A tapasztalataim eddig nagyon vegyesek. Az edzést jól bírom, eddig is szinte minden nap tornáztam, és főleg Rékát vagy futást, úgyhogy egész jól megy, de örülök, hogy kicsit más, mint eddig. A diéta viszont nehezebben megy, sokszpr vagyok éhes, és nem elegek az adagok. Igyekszem tartani magam, de néha lecsúszik plusz egy zöldalma vagy cukormentes pár kanál puding, mert nem érzem úgy, hogy fedezné az előírt mennyiség a napi energiaszükségletemet.

6. nap étrend: a reggeli két szelet kenyér elég volt, bár nekem hiányzik hozzá a tejeskávé. Ebédre a töltött karalábé nagyon finom volt, de fél karalábéval többet ettem, mert egy nem lett volna elég, de nagyon nem. Uzsonnára jégkrémet nem kaptam, úgyhogy vaníliapuding volt, vacsira pedig egy pizza és egy kis szelet a maradék sütimből.

Edzés:végre volt futás, 20 perc, jól megnyomtam, aztán mellé voltak comb és vádli gyakorlatok. A nyújtott lábemelést fölfelé nagyon szeretem, és ennek a napnak az összes gyakorlata nagyon jól esett, a D gyakorlat, lábemelés hátra kifejezetten jó :)

7. nap étrend: a reggeli egy pohár natúr joghurt, 5 dkg eper, 1 ek lenmag volt, nagyon kevés, már 10-kor éhes voltam, ettem is egy zöldalmát. Az ebéd pici olajon sült tarja volt, spenóttal. A spenótom nem lett jó, de a husi finom lett, úgyhogy azt megettem, a spenótból hagytam, egész jól elvoltam délutánig, megint egy puding volt az uzsi. Vacsira egy szelet melegszendvics lett volna, de én kettőt ettem.

Edzés: bemelegítés 20 perc has volt, majd váll és hát gyakorlatok. Igazából mind tetszett és hatásos volt, különösen a B gyakorlat, mikor ki kellett vállmagasságban nyomni a súlyt. Úgyis keveset súlyzózom :)

9 megjegyzés:

  1. Szia! Végül írtam egy bejegyzést, hogy szerintem miért kevés az alakreform, mert közben rájöttem, hogy tök sok gondolatom van. http://mrsbur.wordpress.com/2011/05/05/keves-nem-keves-ki-tudja/
    Szóval én egyáltalán nem csodálkozom hogy a joghurt-eper-lenmag kombó után lecsúszott egy alma. Szerintem Update1 kenyárből még a kettő melegszenya is belefér. (A posztban is írtam, hogy fele annyi ch-t tartlmaz mint a sima teljesörlésű.)
    Kitartás! Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  2. Milyen magas vagy?

    Ha jól emlékszem, egyszer írtad, hogy voltál alakreform tornán, amit a Réka tart. Keddenként van, ugye? Lenne kedved egyszer együtt elmenni? Kipróbálnám egyszer.

    VálaszTörlés
  3. Kameo:165 "magas" vagyok :)

    Persze, hogy lenne kedvem elmenni, már úgyis régen voltam :) Csak szólj, hogy neked mikor lenne jó. Kedden és csütörtökön is van, nekem a keddi napok jobbak, a csütörtök húzósabb.

    Bence: igyekszem :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a csütörtökök mindenképp kilőve. Mit szólnál május 24-hez? Be is írom a naptáramba :)

    VálaszTörlés
  5. Le vagy maradva beszámolókból!!! Kiváncsian várom a folytatást! Hogy haladsz???

    VálaszTörlés
  6. Rendben, beírtam én is :)
    Most írtam egy újabb postot, minden benne van, ami eddig kimaradt :)
    Igyekszem sűrűbben írni, csak vizsga van meg sok munka...

    VálaszTörlés
  7. Jaj de jó!!! Örülök, hogy megyünk együtt :):):):):) Ez nekem tökre motiváló! Köszönöm :)
    Ja, mindannyian ezerrel elfoglaltak vagyunk. Remélem sikerültek a vizsgáid meg minden.

    VálaszTörlés
  8. Szuper lesz, bár most a térdem nagyon fáj, egyik nap kiment oldalra a térdkalácsom, remélem, addigra rendbe jön :(

    VálaszTörlés