2011. május 30., hétfő

Más

Most, hogy vége volt a programnak, a hétvégén nagyon elhagytam magam. Péntektől kezdve semmi mozgás nem volt, de nem csak azért, mert lusta voltam (persze az is), de elhatároztam, hogy most valamit másképp fogok csinálni, tervezetten, nem csak úgy tornázgatok bele a világba. Szóval a terv a következő: minden edzésnapot futással kezdek (ez úgysem fog összejönni, de így indítok), min. 3, max 7 km, esetleg hétvégén több, és minden nap emellé más izomcsoportot fogok elővenni: tehát minden héten lesz egy comb, popsi, has, felsőtest, emellett szeretnék heti egy gerinctornára eljárni, mert borzalmas a tartásom. Körülbelül ennyi, még nem teljesen kiforrott a dolog, de majd közben kialakul. Ja, és a hot ironnal is szemezgetek... Vágyom valami újdonságra...

És még adós vagyok a centikkel a program végére:
derék: (61 cm) -1 cm 60 cm
csípő: (91 cm) -1 cm 90 cm
comb: (52 cm) -1 cm 51 cm

Hát mindenhonnan egy cm nem túl nagy eredmény, de ez van...

4 megjegyzés:

  1. hajrá, hajrá gerinctorna :)
    meg a hot iront is próbáld ki feltétlenül, ránézésre nagyon jónak tűnik (egyszer, a Nivea napon végignéztem egy edzést -mert ugye a zumbát nem bírtam idegekkel - és nagyon tetszett).

    VálaszTörlés
  2. Hát abból ami neked van, szerintem még az egy cm is sok :D
    Meg próbálj ki engem is!!! ;) Egyébként nekem meg a nagy tervem, hogy júliustól gerintornaszerűséget is fogok tartani... Ugyanis addigra pont el fogk végezni egy gerinctréning tanfolyamot!!! Alig várom már!

    VálaszTörlés
  3. Noémi: azért félek a hot irontól, mert nagyon gyenge a karom, félek, hogy az alap dolgok sem mennének... A zumbát pedig nem tudom megérteni, egyáltalán nem vonz...
    Kameo: megyek hozzád is mindenképpen, már tervben van, csak még ki kell találnom, mikor :) Júliusban pedig mindenképpen számíthatsz rám, de készülj fel, hogy végig bénázni fogok :)

    VálaszTörlés
  4. Jaaaj Mindenki ezt mondja, aztán tök ügyes :)

    VálaszTörlés