2011. május 14., szombat

Alakreform 15-17. nap

15. nap: reggeli 2 szelet U1 kenyér, update májas (nem bírtam az előírt 10 dkg-ot megenniI, paradicsom. Ebéd lazac volt céklával, uzsonna 1 db búrkifli, vacspra 2 vorsli, 2 szelet kenyér (1 volt előírva), update majonéz. Elég volt egész napra, bár ma mozgás nem volt, ez az egyik pihenőnap a héten.

16. nap: reggeli: joghurt, málna, lenmag. Nem is volt elég, ebédig még megettem 2 szelet puffasztott búzát. Ebéd: fitt-galuska, karfiolmártással (gomba lett volna, de azt nagyon nem szeretem), uzsonna téliszalámi kígyóuborkával, vacsora karfiolkrémleves 1 db pirítóssal. Nem volt vészes, de azért este éhes voltam már...  És lefekvés előtt pedig ettem egy kanál mézet fokhagymával... ez mindig beválik torokfájás ellen, bár a diéta szempontjából nem túl előnyös...

Edzés: 20 perc hasizom a 2009-es dvd-ről, majd csípő-popsi gyakorlatok. Nem volt vészes egyáltalán, de jó is volt, mert nagyon levert voltam: torokfájás, orrfújás, fejfájás, hőemelkedés. A gyakorlatok között most nem volt új, úgyhogy nem értékelném őket, tipikus, a dvd-ken is látott gyakorlatok.

17. nap: reggeli:2 szelet kenyér, sonka helyett a maradék májast ettem meg, sajtot nem találtam itthon. Ebéd roston csirkemell zöldsalátával, uzsonna ribizlihab lett volna, de nem kaptam, eperből csináltam turmixot. Na és most jön a lényeg: délutánra annyira mélypontra kerültem testileg és lelkileg, hogy a vacsorát kihagytam... Legalábbis az update változatot... Azt, hogy mit ettem helyette, nem mondom el, de sok volt, és nem fér bele semmilyen diétába. Biztosan a betegség is közrejátszott, de teljesen úgy éreztem, mintha minden szénhidrát kiürült volna a szervezetemből, és hát elég rendesen feltöltöttem... Valahogy mégsem érzem azt, hogy most emiatt fel kéne adnom a programot, mert ma reggel ugyanúgy folytattam. Erre szükségem volt, de továbbléptem. Még lelkiismeret furdalásom sincs. Furcsa, mert elég szigorú szoktam lenni magamhoz, de most ez nem érdekel.

Edzés: pihenőnap (3 nap is pihenőnap a héten, ami most jól jön, mert tegnap is hőemelkedésem volt, és ilyenkor nem esik jól az intenzív mozgás, ma reggel tíz óra alvás után felkelni is alig bírtam, pedig tegnap este gyógyításképpen Született feleségek maratont tartottam).

3 megjegyzés:

  1. Hőemelkedéssel TILOS edzeni!!! A torna amúgyis testhőmérséglet emelekedéssel jár, s ha ez eleve hőemelkedésről indul, az VESZÉLYES lehet, pl. szívizomgyulladás!!! Jó, nem feltétlen RR tornájától, mert ránézésre az nekem inkább alakformáló/erősítő, és nem állóképességi/kardió; de néha futás is van írva és FUTNI LÁZASAN NEM FUTHATSZ!!!

    VálaszTörlés
  2. Okosságnak még olvasd el itt is: http://pilates.blog.hu/2011/05/08/amikor_ne_sportolj
    Jéé az előbb a nagy z betű valahogy nem ment át...

    Velem is ezerszer megtörtént már az ilyen jellegű falási roham, nem egyedülálló eset :)
    http://mrsbur.wordpress.com/tag/lenti/
    Szóval ne aggódj. Hamar visszarázódik a szervezeted. Egyébként ez tipikusan azért is van, mert kiéheztetted a szervezetedet és tényleg kell pótolni (nekem a dietetikus is azért mondta, hogy nekem nagyon jó lesz az IR diéta, mert mindig lesz megfelelő mennyiségű ch bevitel, ezért nem éhezik ki a szervezet mint pl. a 16.napi reggeli ugye tudod hogy szerintem katasztrófa)

    VálaszTörlés
  3. Talán csak annyit szoktam végiggondolni, hogy ez a roham hány napi ch bevitelemet pótolta vissza. És szerintem te már olyan rég óta tartod a diétát, hogy ha megettél akár 2-3000 kalórát is, még akkor is bőbven mínuszba vagy. Gondolom...

    Szóval tök jó hozzáállás! Szerintem így is lesz eredménye a négy hétnek :):)

    VálaszTörlés