2011. május 9., hétfő

Alakreform program 8-12. nap

Nem nagyon volt időm írni, a munka is sok volt, meg hát minden nap főzni, nem olyan egyszerű, ráadásul bejött még ma estére egy vizsga is, úgyhogy egész hétvégén tanultam. De most bepótolok mindent :)

8. nap: reggeli sajtos rúd helyett 4 db sajtos partifalat volt, mert azt kaptam, plusz egy pohát natúr joghurt. Az ebéd isteni volt: grillezett kecskesajt, és mellé saláta, fejessalátából, rukkolából, szikvából (barackot nem kaptam), ribizliből. Eddig ez volt az egyik legjobb ebédem :) Uzsonna 1 db túró rudi helyett 2 db volt, mert nagyon éhes voltam. vacsorára pedig pipibuci volt, U1 zsömlében csirkemell roston, sok zöldséggel és egy kis U1 majonézzel. Hát ez is nagyon ízlett :)

Edzés: pihenőnap

9. nap: reggeli egy pohár citromos víz volt, és egy fahéjas barackos rétes. Féltem ettől, hogy ez nem lesz elég, de elég volt, ebédig egész jól elvoltam. Ebédre rablóhús volt nyárson, paradicsombatyuval. Batyut nem sikerült csinálnom a paradicsomokból, mert csak nagyon kicsiket kaptam, de így is finom volt. Uzsonnára egy gyümölcsös müzliszelet volt írva, de azt nem lehet kapni, úgyhogy U1 gyümis kekszet ettem. Vacsora pedig zellerkrémeleves volt, amitől nem laktam jól. Finom volt, de nem elég. Napközben volt plusz egy zöldalma is.

Edzés: felcseréltem a szombatival, mert biciklizni kellett volna mennem, de nem tudtam. Szóval RR Alakreform dvd 40 perc popsi volt, plusz mell és kar gyakorlatok. Mindegyik tetszett, mindet meg tudtam csinálni, igaz, csak a kezdő ismétlésszámot. A tolódzkodás és a tricepszerősítés nagyon jó, éreztem, hogy van egy kis tricepszem, úgyhogy van remény :) Viszont így ez az edzés elég könnyen ment, nem fáradtam el igazán.

10. nap: reggeli 2 szelet pirított kenyér, 10 dkg kígyóubi és sajtkrém volt, mert nem kaptam padlizsánkrémet, csinálni meg lusta voltam. Ebédre pangasiusfilé helyett pedig lazac volt, mert abból volt még otthon. Mellé a köret, a sült bab, és egyéb zöldséget, nagyon finom volt. Uzsonnára megint müzliszelet volt írva, de ugye az nincs, így maradt a keksz. Vacsi pedig 2 U1 virsli volt, egy szelet kenyeret írt hozzá (én 2-t ettem), és egy kis mustár. Ez így elég is volt.

Edzés: 40 perc futás volt írva, mi elmentünk a faluba futni. szerintem többet, mint 40 perc, nagyon leizzadtam, és nagyon jól esett. Elég sokat mentünk felfelé, amit ugyan nem nagyon szeretek, az elején szenvedtem is, de aztán átestem a holtponton. Futás mellé voltam kitöréses és guggolásos és egyéb combgyakorlatok, úgyhogy jól legyilkoltam a lábaimat. Kis fekvőtámasz és váll volt mellé. Ez egy tényleg fárasztó edzés volt, de nagyon jól esett az egész hét után. Pláne még utána élfélig tanulni :)

11. nap: reggelire két kakaós csiga volt egy pohár tejjel. Azt hittem, hogy kidurranok tőle, úgy tele lettem, és elég sokáig nem is lettem éhes. Ebédre soskafőzelék volt egy tojással, de megdupláztam a tojást :) Nagyon finom volt, egyébként is imádom a sóskát. Uzsonna egy darab alma volt, mert körte nem volt otthon, Vacsira pedig bazsalikomos-aszalt paradicsomos tészta volt. Ez egy nagyon jó recept, egyszerű, gyors és nagyon-nagyon finom, csak ajánlani tudom, és azt is, hogy bőven használjuk a bazsalikomot :)

Edzés: a csütörtökit pótoltam be, vagyis volt előírva 40 perc biciklizés, amit mi túlteljesítettünk, majd popsi és comb gyakorlatok. Ezek közül a lábtolás oldalra volt újdonság, és hatásos is volt, a többi a szokásos kitöréses gyakorlat. Az udvaron csináltam meg őket, és nagyon jó volt, ezt rendszeresíteni fogom :)

12. nap: reggelire két szelet tejfölös bundás kenyér volt. Finom, csak kevés. Ebédre darált hússal töltött cukkini volt, paradicsommártással. Ez mondjuk nem lesz a kedvencem, és bonyolultabb is volt, mint a többi kaja. Későn sikerült ebédelni, úgyhogy rögtön desszertnek megettem a somlóit (igaz, hogy tiramisu volt írva, de reflexből a somlóit vettem le a pékségben a polcról, nem tudom, miért). Vacsira pedig elfelejtettem almát és répát venni, hogy a salátámat meg tudjam enni, úgyhogy két szelet U1 pirítost ettem, egy kis téliszalámival (mert azt írt egyik délutánra uzsonnának, úgyhogy abból volt otthon), és sok zöldség: hagyma és paradicsom.

Edzés: a 90 perces alakreform torna volt a "bemelegítés", aztán pár popsi és has gyakorlat, de a 90 perc után meg sem éreztem már. A lábemelés hátra gyakorlat nagyon tetszik, nehezebb állva, mint alkartámaszban. A többi a szokásos volt, hasprések és csípőemelések.

A kajával még mindig nem vagyok kibéküle, de a torna egész jól megy. Mondjuk a szombati biciklizés után ahogy lepihentünk, és átraktam volna az egyik lábam a másikon, kicsúszott oldalra a térdkalácsom... Ilyen még sosem volt, és akkor nagyon megijedtem, de utána nem fájt. Este viszont rákezdett, és azóta folyamatosan. Kicsit félek, mert nem szokott ilyeneket csinálni, remélem, csak egyszeri eset volt...
Szerdán mérem meg magam, centiket is, kiváncsi vagyok, lesze-e valami változás... Ha nem, akkor is végigcsinálom a programot, mert muszáj növelnem a kitartásom...

3 megjegyzés:

  1. Basszus tényleg, ez a főzőcskézés. Hát nekem istenkirály, hogy most a melóhelyemre rendelem a kaját hétköznap. Ki van számolva a kcal meg a ch és csak a kisétkezéseket kell megoldanom.

    Faluba futni? Hát te nem Bp-en vagy? Gondoltam, ha jársz az alakreformra, akkor itt vagy... Mondjuk én menekülnék már ebből a városból.

    Húúú, ez már a 12. nap. Nagyon ügyesen nyomod :) Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. oké, elnézve a 9. nap kajáját tééényleg kevés. Én csak a kakaóscsigás reggelizős részeknél ragadtam meg.
    Amúgy olvasás közben én is arra gondoltam, hogy tuti nem lenne időm, kedvem ennyit főzőcskézni. Ha nálunk főzés van, akkor is mindig két napra főzünk, hogy legalább legyen egy nap, amikor nem főzünk és nem mosogatunk annyit. Nekem sokkal megerőltetőbb lenne a napi főzőcskézés, mint akár egy 90 perces edzés :S

    De tök ügyes vagy, hogy még túl is teljesíted az amúgy sem lájtos előírásokat :D

    VálaszTörlés
  3. Kameo: a főzés azért is megy nehezen, mert nem vagyok egy konyhatündér, de a családban sokan segítenek :) Pesten lakom, csak hétvégente sokszor megyünk vidékre nagyszüleimhez, nagyon jól szokott esni nekem is kicsit kiszabadulni a városból. Szeretem, csak néha kell más is...

    Noémi: az a rossz benne, hogy általában este 6 előtt nem érek haza, és még akkor főzni kell, edzést megcsinálni, meg az egyéb otthoni dolgokat... Most kezdem becsülni igazán azokat a nőket, akik dolgoznak és mellette normális háztartást vezetnek :)

    VálaszTörlés