2011. április 29., péntek

Alakreform program 2-3. nap

Az első nap nehezemre esett nagyon, a második viszont sokkal jobb volt, a fejem még mindig fájt, de nem annyira, kezdek leszokni a kávéról :)

2. nap: Reggeli joghurt, kornspitz, sonka és zöldpaprika volt, ebéd krémes frankfurti leves (nagyon finom és laktató, órákig nem volta méhes utána).Uzsonna egy mozzarella és egy paradicsom (nem lesz kedvenc), vacsora pedig sonkatekercs lett volna puffasztott búzával, de nem kaptam,úgyhogy egy pudingot ettem csokis croissantnal.
Edzés: Alakreform dvd 20 perc comb, amit nagyon szeretek, úgyhogy jól kezdődött, utána pedig belső comb és has gyakorlatok. Sok volt a belső comb, rendesen lenyújtottam utána, de még mindig izomlázam van ott. És a hasamban is egy picit, mert elég magas ismétlésszámmal kell dolgozni. Összesen kb. 1 óra volt az egész. Nagyon örültem, hogy belső comb is volt külön, de nem voltak könnyűek a gyakorlatok. Viszont a mai étrenddel nagyon meg voltam elégedve :)

3. nap: reggeli az előírt 1 szelet kenyér, egy tükörtojás és egy paprika, ebéd roston sült lazac spárgával lett volna, de családi okok miatt nem ez készült el, hanem afrikai harcsa spenóttal és retekkel. Uzsonna 2 túrórudi volt, vacsora pedig vitaminsaláta, ami nem lesz a kedvencem, nem is ettem meg, csak egy részét....
Viszont ma alig voltam éhes,és az edzés is jól ment.
Edzés: Alakreform dvd 20perc felsőtest, utána csípő-popsi gyakorlatok. Ahogy azt már írtam kommentben, ezekkel volt némi gond, és az E gyakorlatnál, mikor oldalt kell emelgetni a lábat, a tartólábam folyton begörcsölt. A B gyakorlat viszont nagyon jó :)

Minden nap legalább két liter ásványvizet kell inni. Én eddig azt hittem, hogy sokat iszom, de most, hogy elkezdtem tudatosan figyelni, alig bírom meginni a két litert, kényszeríteni kell magamat.

Az edzésekkel kapcsolatban egyenlőre azt érzem, hogy nem izzasztanak meg annyira, de kemények, elfáradok a végére és izomláz is van. Igyekszem minden gyakorlatot szabályosan csinálni, jobban odafigyelek erre, mint korábban, biztosan ettől van.

Holnap kicsit nehéz lesz, mert suliban leszek reggel tíztől este hatig. A reggeli két kakaós csiga, abból csak az egyiket fogom reggel megenni, a másikat elviszem, és a az uzsonnára való málnaturmixot is, már bent pihen a hűtőben. Tartaléknak azért viszek egy szendvicset, ha nem bírnám, és remélem, hogy előbb végzünk, és tudok rendesen ebédelni meg vacsorázni...
És ami még fontos, hogy ma már egyáltalán nem fájt a fejem :)

4 megjegyzés:

  1. Ezektől az edzésektől ne várd hogy nagyon meg fogsz izzadni. (Jaj, bocs nem akarok okoskodni, csak nem tudom mennyire vagy tisztában ezekkel a dolgokkal.)

    Egyébként végignézegetem a kajákat is és szerintm RR nagyon keveset ír elő. Nem tudom hány éves vagy, de ha suliba jársz, nem lehetsz olyan sok (ugyanis minél fiatalabbak vagyunk annál több energiára van szüksége a szervezetünknek. RR célközönsége gondolom 30+ tehát nem csoda hogy nem ír elő többet, de a fiatalabbak szerintem ehetnek többet). Szóval én többet eszek alapból ennél, bár én inzulinrezisztencia diétát csinálok egészségügyi okokból. Én tuti nem tudnám ezt a diétát csinálni (eleve 5ször eszem naponta és némileg több szénhidrátot.)

    VálaszTörlés
  2. ööö, szerintem azért nem kevés az a kaja. Például amikor reggelire két kakaóscsigát ír plusz 2 dl tejet. Vagy szendvics ÉS egy joghurt. Szerintem ez azért nem nevezhető kevésnek.

    Amúgy a magazinos gyakorlatok beleférnek fél órába általában? Vagy kevesebb is? Vagy nagyjából úgy jön ki időben, mint amit az első napos edzésről írtál, hogy videóval együtt kb egy óra?

    VálaszTörlés
  3. A kajamennyiséggel kapcsolatban ellentétesek az érzéseim: reggel bőven elég az előírt adag, ebédre épphogy, a délutáni meg esti étkezés viszont elég kevés, legalábbis az első heti biztosan, úgy láttam, ezen a héten azért több lesz (nem ma sajnos), úgyhogy ezek a legnehezebbek. Tegnap este például annyira nem bírtam, hogy vacsora után ettem még pár kanál pudingot, amit az anyák-napi tortához sütöttem és kimaradt (persze cukormentes volt), de megnyugtattam magam, hogy úgyis azt írtátok, hogy kevés ez a mennyiség :) Azért igyekszem nem mellé enni, ez volt az első ilyen plusz adagom, remélem, az utolsó is...

    Eddig az edzések átlag egy órásak voltak, tegnap volt egy kicsit kevesebb, olyan 45 perc. De mindent szép lassan próbálok csinálni, és ügyelni arra, hogy helyesen végezzem a gyakorlatokat. Azért lesz olyan, hogy bemelegítésnek a 90 perces videó van írva, plusz pár gyakorlat :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi :) A kábé egy óra az pont belefér (majd ha bátor leszek).
    De most azért annyira nem durva a beosztás szerintem, mint az előző magazinban, ott sokkal többször volt a "bemelegítés" a 90 perces videó. Vagy csak most suhant el a tekintetem felette?

    VálaszTörlés