2011. április 28., csütörtök

Alakreform program 1. nap

A program azzal indult, hogy elmentem bevásárolni az étrendhez a hozzávalókat. Eddig azt hittem, tudom, hogy a boltban mi hol van, de már nem vagyok olyan magabiztos... Majdnem másfél órán át keresgéltem különböző dolgokat, mire minden meglett. El is fáradtam, torna aznap nem volt, mert még meg kellett főznöm a másnapi ebédemet.

Az első napon nem volt torna, reggelire két almás rétes, ebédre tavaszi pulykatekercs salátával, uzsonna 1 pohár vaníliapuding, vacsora két szelet pizza. Vacsorázni sajnos nagyon későn sikerült, úgyhogy előtte még ettem egy zöldalmát, ami nem szerepelt a programban...

Edzés nem volt, de ma lesz... sikerült a pihenőnappal indítanom :)
És persze le is mértem magam:
54.0 kg
mell: 86 cm
derék: 61 cm
csípő: 91 cm
comb: 52 cm

5 megjegyzés:

  1. Kiváncsian várom az élményeidet!!! Én is megvettem a magazint, de csak ötleteléshez használom. Majd ha lesz energiád, légyszi írd meg, hogy melyik gyakorlat volt neked nehéz, melyik tetszett, melyiket utálod, melyikből mennyi ment... Nagyon kiváncsi vagyok. És mindig melegíts be és mindig nyújts edzés után!!!!

    VálaszTörlés
  2. hú, de izgi :)
    várom a fejleményeket és a beszámolókat :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. Eddig én is megvettem mindkettőt, és én is csak ötleteket vettem belőle, de most nagyon elhatároztam magam, hogy végigcsinálom...

    Máris van pár gyakorlat,ami nem lesz a kedvencem :) A 4. napon a belső combos gyakorlat, mikor oldalsó könyöktámaszban láb felhúz, és nyújtogatni kell... Hát abból alig ment néhány, de széplassan megcsináltam a kezdő adagot...A mésik pedig az 5. napnál van, mikor stepre kell hasalni és a hajlított lábat emelgetni meg nyitni-zárni... Ezektől megfájdult a derekam, biztos nem bírtam farizomból tartani magam... De például az 5. nap B gyakorlat nagyon jó,éreztem rendesen, de nem fájt semmim mellette :) Bemelegítés mindig van, és nyújtok is mindig, köszi, hogy aggódsz :)

    VálaszTörlés
  4. A combközelítős gyakorlatot még nem próbáltam, de mostmár tuti fogom csinálni :) nehéznek tűnik. A stepre hasalós gyakorlat Noéminél is előkerült már. http://edzeseim.wordpress.com/2011/04/25/huha/#comment-955 Szerintem nem feltétlen azzal van a baj, hogy nem bírod farizommal tartani; hanem az is lehet, hogy a hasad feszítésére nem koncentrálsz eléggé. (Van otthon steppadod?) Egyébként nem csodálom, én még ki se mertem próbálni ezt a gyakorlatot (Noémivel egyetemben). Az 5. nap B gyakorlat tényleg jó, én is sokat csinál(tat)om. :) Kitartás!!!

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy ez a gond,nem tudom. Az is problémás, hogy akárhogy fekszem, a csípőmet mindig nyomja, le kell terítenem. Igen, van itthon step padom, de nem profi, csak egy alap, párezer forintért vettem.

    VálaszTörlés