2011. április 14., csütörtök

Tavaszi fáradtság

Reggelente fáradtabban ébredek fel, mint ahogyan lefeküdtem. Kivagyok... A sport sem megy intenzíven, nagyon nehezemre esik mindennap nekikezdeni, és nem is csinálom teljes erőbedobással... Futni sem voltam még a héten, ma megyek először, de csak futópadon. Jó lenne leküzdeni ezt, mert hiába pihenek, nem vagyok friss sosem. Tegnap is hazaértem 6 körül és le kellett feküdnöm, pedig el akartam menni futni. Erre elkezdett szakadni az eső, úgyhogy inkább ágyba bújtam és aludtam egy kicsit.

Tornák:
kedd. RR Alakreform 20 perc comb, 40 perc extra popsi
szerda: Jillian: Banish Fat Boost Metabolism

Étkezés:
tegnapi vacsorám egy U1 kispizza volt és egy ízes levél, egy pohár kakaóval. A többi étkezés rendben van, de este megint sokszor elszalad velem a ló... És tegnap vettem diabetikus csokit is, azt is eszek ma :) Attól, ha nem is fogyok, legalább nem hízom :)

Jövő héten pedig megjelenik Réka legújabb Alakreform magazinja, és elhatároztam, hogy végigcsinálom a programot, étrenddel és mozgással együtt. Az ebéd nem mindig ugyanaz lesz, mint ami a magazinban van, mert nem tudnám megoldani, de igyekszem, hogy vagy hasonló legyen, vagy teljesen U1. Csinálok majd előtte-utána fotót is :)

Szép napot mindenkinek :)

6 megjegyzés:

  1. hú, én kíváncsi vagyok az előtte-utána fotóra :)
    Megvan mindkét szám, de még egyszer sem vettem a bátorságot hogy végigcsináljamm (sőt, én Rékától olyannyira félek, hogy kerülöm is - konfliktuskerülő típus vagyok, ha eddig nem derült volna ki :D). Végigolvastam mindkettőt és mondogattam, hogy "majd... majd egyszer", de sosem kezdtem bele.
    Szóval nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Na jó, ezt a fotó dolgot még átgondolom :) Ma végre sikerült beszereznem a magazint, a héten még felkészülök belőle és jövő indul :)
    Rékától nem kell félni, úgyis végig kiabál, hogy meg bírod csinálni, és ez olyannyira "motiváló" tud lenni, hogy nem bírod abbahagyni :)
    Most én leszek a kísérleti (húsvéti) nyúl, aztán hétha kedvet kapsz hozzá.

    VálaszTörlés
  3. Egyébként nem tudom, hogy ismered-e, de ajánlom figyelmedbe ezt a bolot: lifetilt.blog.hu
    Sok érdekesség van benne, de van egy post, Petra néven fut, és egy lányról szól, akit a blogger edz, vannak róla előtte-utána fotók, 15 napnál tartanak és óriási a változás, érdemes megnézni :)

    VálaszTörlés
  4. nem ismertem a blogot. Majd belenézek. De megkerestem a 15 napos képet, durva változás!
    Én is megvettem a magazint, de csak nézegetem, nézegetem. Viszont összeszedtem valami minimális bátorságot és szerintem egyik videóját végre kipróbálom jövő héten. vagy az Alakreformosat vagy az előzőt. Azokból még semmit nem csináltam sohasenem. Épp itt az ideje.

    VálaszTörlés
  5. Hát én nem tudom... Érdekes ez a LifeTilt blog. Csak egy kicsit belenézegettem. Mi a "titka" az edzőnek? Nem sikerült kiderítenem az étkezéssel kapcsolatos elveit. Neked igen?

    VálaszTörlés
  6. Nekem sem teljesen tiszta a dolog, mindig a csirkemell, rizs és párolyt zöldség van az étrendjeiben, de nem értem a rendszert benne teljesen...
    De biztosan tudhat valamit, mert változnak az "alanyai" :)

    VálaszTörlés