2011. április 20., szerda

-----<---@

Azért virág, mert nem volt kedvem címet adni...
Mióta próbálgatok hosszabb távokat futni, a rövidebbek sokkal rövidebbnek tűnnek. Ez mondjuk logikus, de meglepő, hogy mennyire így van. Tegnap a 6,5 km nagyon simán ment, ebből 3 km futópadon, 3,5 a szabadban. Utána még hozzátettem 20 perc felsőtestet is otthon.

A magazint még nem sikerült megkaparintanom, de úgyis csak hétfőn tudom elkezdeni, mert a húsvét és egyéb előre betervezett programok miatt nem tudtam volna a héten elkezdeni. Holnap Húsvéti Partner Partyra megyek, szombaton a Tátrába egésznapos kirándulásra, ezekkel nem tudnám tartani magam a tervhez, azt pedig nagyon nem szeretem...

A hétvégén viszont olyat csináltam, amit már elég régen: mindkét nap kihagytam a mozgást. Muszáj volt kicsit lazítanom, és jól is esett. Azért nem csak ültem egész nap, mert takarítottunk, jöttünk-mentünk, suli is volt szombaton, de ez sportnak nem nevezhető :)

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése