2011. április 7., csütörtök

Csak röviden

Tornák:
hétfő: RR Alakreform 20 perc comb, 40 perc extra popsi
kedd: 40 perc futás, kb. 6 km, + 20 perc felsőtest
szerda: Jillian-No More Trouble Zones

Étkezés:
tartom a szintet, reggeli általában 2 szelet U1 kenyér, az egyik felvágottal, a másik lekvárral (persze diabetikussal). Délelőtt szoktam enni egy kis gyümölcsöt, általában zöldalmát vagy mandarint, esetleg narancsot. Az ebéd mindig más, ma például rendeltem az Update ételfutártól, tökfőzelék lesz bélszínrolóval, tegnap pedig rántott husi volt majonézes zöldborsóval, persze mindez U1 kivitelben :) Ebédre U2-t is szoktam néha enni, de igyekszem az U1-re koncentrálni. Délután általában eszek nasit, vagy valamilyen U1 édességet, vagy tejterméket, pl. puding, cottage cheese stb. A vacsora is mindig változó, általában ezen csúszok el. Tegnap pl. egy maradék szelet rántott husi volt, két szelet U1 kenyérrel és egy pici füstölt sajttal, ezt melegszendvicsnek csináltam meg.

Tegnap pedig még egy órás séta is volt, az egyik barátnőmmel felmentünk sétálni a várba. Jólesett egy kicsit mozogni, kimozdulni, beszélgetni. De hiba volt, hogy magassarkúban mentem, ma nagyon fáj a lábam...
Kicsit fel kell dobnom a hétköznapokat, most hogy jött a jóidő, mert kezdek nagyon öregasszonyos lenni...
Ennek örömére ma futááás :)

Szép napot nektek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése