2011. április 12., kedd

Vivicittá, és a hétvége

Vasárnap megvolt a Vivicittá. Előző este későn értünk haza, mert nagyon sűrű volt a nap, és idegesen feküdtem le, idegesen is keltem fel, hogy mi lesz. Féltem, hogy nem bírom lefutni, vagy olyan lassú leszek, hogy összeszed a busz, ami kíséri a mezőnyt.
Ehhez képest végül az eredményem 1:02:07 lett, vagyis majdnem megvolt az egy óra, alig két perccel több :)
Nem gondoltam volna, hogy képes vagyok rá, a legjobb esetben is az 1 óra 10 percet céloztam meg.
Az idő viszont nagyon szeles volt, sokszor szembe fújt, ami még nehezebbé tette a dolgot. De nagyon jó volt együtt futni a tömeggel, pláne, hogy jó lett az eredményem :)

Ennek örömére este voltunk vacsorázni egy szuper kis étteremben, ahol még desszertet is ettem. De megérdemeltem :)

Tegnap csak lightos torna volt, RR 2008 20 perc felsőtest, 20 perc popsi, 20 perc has, de nem erőltettem magam túl, csak ahogyan jólesett.
Tegnap vacsorára nagyon finomat ettem: natúr tengeri halfilét görög salátával. Nem volt túl sok, nagyrészt zöldség, és nagyon jól esett :) Ilyeneket kéne mindig vacsira enni :)

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése