2010. november 21., vasárnap

Futáááááás !!!

Végre megint sikerült elmenni futni szombat délután, olyan 5 km körül lehetett, 32 perc alatt. Más mozgás nem is volt aznap, csak takarítás. Olyan jól esett, közben azért szenvedtem rendesen, de utána nagyon jó érzés volt!!! Kikapcsolt teljesen az agyam, futottam, akár dombra föl is, pedig azt nagyon tudom utálni, de végigcsináltam, és ez a lényeg!!! Pénteken is volt mozgás, a RR 2008-as dvd-ről a felsőtest és a popsi rész, meg az új magazinból egy kis belsőcomb és guggolások. Kb egy óra volt, alaposan lenyújtottam a végén. A nyújtásra több időt kell szánnom, mert elég merev vagyok. Ma pedig pihi volt :) Ez is kell, én sokkal jobban izmosodom és alakulok, mikor heti egy vagy két pihenőnapot tartok és van időm rendesen aludni. Aki csak teheti, adja meg a testének, ami jár!

A kajálásokat megint nem követtem nyomon, de a mai valami isteni volt!!!
Anyáék csináltak tárkonyos ragulevest, teljesen minden 1-es volt benne. Utána pedig rántott husi volt. Mi ezt úgy szoktuk csinálni, hogy zabpelyhet ledarálunk, de nem túl finomra, először abba mártjuk be a húst, azt
n tojásba, végül zabkorpába. És ez így teljesen 1-es :) Köretnek meg olyat csináltak, hogy savanyú káposztát, hagymát és almát (mindent lereszelve, picire vágva) összekevertek pici sóval, borssal, egy nagy joghurttal és egy kis tejföllel. Hát isteni volt :) Végre egy újfajta köret. Úgyhogy ebédre nagyon sokat ettem :) Tegnap este pedig majdnem bűnbe estem, mert a párom pizzát rendelt, és éhes voltam , és olyan jó volt az illata, de ellenálltam. Nem is volt olyan nehéz lebeszélni magam róla :) Végre tudatos nő lettem :)

Jó pihenést mindenkinek estére, én Harry Pottert fogok nézni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése