2010. november 16., kedd

Hételeje

Végre újra tudok írni :) Ennek örömére tornáztam is egy jót tegnap, RR 2009-es dvd-ről a 40 perces teljes átmozgatás volt, aztán 20 perc comb. Hát az elég nehezen ment, mivel napközben nem ettem túl sokat, és így nem volt elegendő energiám, többször éreztem közben, hogy az izmaim (már amennyi van) nem bírja tovább, és kihagytam egy-két ismétlést, vagy helyben jártam addig, amíg regenerálódtam.

Ettem is finomakat, reggeli: 2 szelet U1 kenyér, vajasan-szalámisan, tízóraira nem volt semmi, ebédre ettem egy szelet zabbundás húst árolt brokkolival és kelbimbóval, uzsinak volt egy aktívia natúr joghurt, egy kis kesudió meg egy alma. Vacsira meg 2 szelet virslit ettem, majonézzel és két szelet pufirizzsel, meg egy U1 pogi. Nyami :)

Ma sem jutok el futni, de talán majd csütörtökön, meg hétvégére kell beiktatni még egy alkalmat.
Az új munkahelyemen van egy olyan lehetőség, hogy kedvezményesen lehet menni az Oxygen Wellnessbe, úgyhogy majd jövő héten utánajárok, hogyan működik a dolog. Jó lenne már órákra menni, nem csak mindig itthon tornázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése