2010. november 28., vasárnap

Eltelt egy újabb hét

És sajnos egyre kevesebb idő jut a blogra. De azért tornázgatok szorgalmasan, minden napra jut valami. Igyekszem betartani azt, hogy heti hat edzés legyen, ebből 5 db egyórás és egy legalább fél órás, és legyen egy pihenőnap. Ez általában a vasárnap. Ahogyan ma is :)
A múlt héten ez így alakult:
hétfő: RR 2009 40 perc teljes átmozgatás + 20 perc comb
kedd: 40 perc futás futópadon (5610 m) + 20 perc popsi 2009 RR
szerda: Jillian: Banish Fat Boost Metabolism
csütörtök: 30 perc futás + 30 perc RR Add önmagad 3. felsőtest
péntek: RR Az igényes nők edzéspromramja, 40 perc
szombat: fél óra futás + Jillian 30 day shred level 1 30 perc
ma pedig pihi :)

Mindig arra lyukadok ki, hogy a futás nagyon jó dolog. Tegnap este például elmentünk újra futni, hóban-jégben. Sötétedés után indultunk el, és már ráfagyott az útra a latyak, néhol tükörsima volt az út. Így sokszor a hóban futottam. nagyon nehéz volt, nagyon-nagyon el is fáradtam, de megint iszonyatosan jól éreztem magam utána és feltöltött energiával :) Nem szabad abbahagyni, ez a titka :) És mindig csak egy kicsit többet :)

Az étkezésekkel általában nincs gond, bár pénteken ettem tiltott dolgokat, nem is keveset. Úgyhogy csalós nap volt, nem vagyok büszke rá, mert nem kéne, hogy ilyen legyen egyáltalán. De a többi kajálás rendben volt. Volt sült tök, U1 lisztből süti, zabbundás hús, pizza, palacsinta, persze minden U1. A súlyom is rendben van, 51 kg vagyok már két hete. Végre 52 alá mentem. Most igyekszem ezt tartani.

A héten igyekszem írni, a mást nem, legalább recepteket, hogy más is ehessen olyan finomakat, mint én :)

2 megjegyzés:

  1. annyira jó ez a sablon, meg az illusztrációd. A végén még megtanulom nem utálni a telet :)

    És totál hős vagy, hogy ilyen időben is futsz!

    VálaszTörlés
  2. Én imádom a telet, szeretek síelni, korizni, minden téli sportot. Eurosport meg állandóan be van kapcsolva és megy a síugrás meg sífutás :)

    Futni pedig igazi kihívás volt, de megéri, olyan energiákat szabadít fel :) Mondjuk a városba nem indulnék el, de vidéken nagyon jó :)

    VálaszTörlés