2010. november 19., péntek

Zajlik az élet

Na meg a torna is gőzerővel. M9nden napra jutott valami nyalánkság. Kezdjük a keddel: Rubint Réka volt, méghozzá az Add önmagad 1., 40 perc, majd még bevállaltam egy húszperces feneket. Szerdán Jillian volt, jól esett, a kedvencem volt tőle, a NMTZ. Csütörtökön pedig végre volt futás, 40 perc, 5561 m. Egyenlőre ennyit bírok már hetek óta 40 perc alatt. Úgyhogy többet kéne futni.

A kaja is nagyon jó, mert sokazsor eszem keveset. Kedden például a hétfőről maradt zabbundás húst ettem brokkolival és kelbimbóval ebédre, a reggeli a szokásos volt. Vacsira pedig málnás tejbezab volt. Napközben még nasiztam egy U1 virslis croissant, egy aktívia natúr joghurtotm meg némi kesudiót.
Szerdán ebédre főztem ki egy kis U1 nagykocka tésztát, szórtam rá reszelt füstölt sajtot, pirítottam rá egy kis szalámit, plusz tejföl. Vacsira viszont sokat ettem, volt paradicsomleves, kacsa hejdinával és párolt káposztával meg sütőtök. Nasi kevés volt napközben, csak egy kis kesudió, tejeskávé meg alma. Csütörtökön pedig ebédre currys csirke volt hajdinával, vacsira meg tejszínes brokkolis tészta, meg kóstoló kétféle U1 bejgliből. Nasi is volt, egy kis alma, egy joghurt meg egy kis sütőtök.

Képet nem adok, most nincs kéznél, majd lesznek azok is, meg recept is :)
Szép hétvégét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése