2010. november 7., vasárnap

Fáradt vagyok,

az elmúlt két nap nagyon hosszú volt. Na de még régen nem írtam, úgyhogy menjünk vissza az időben:
csütörtökön újra egy kis Jillian volt, mert nehezet akartam és nem volt rá túl sok időm. Így megcsináltam a Banish Fat Boost Metabolism-et. Tisztességesen végigcsináltam, kifáradtam, de egyben nagyon jól esett. Szeretem Jilliant :)

Pénteken voltam ebédelni a Trófeában, és nagyon jó volt, egy csomó mindent tudtam enni, ami megfelelt az étrendemnek. Torna is volt, Rubint Réka 2009 40 perc teljes test rész, aztán az Add önmagad 2. talajon tornázós része. Hát ez nagyon jó kis kombináció, mindenkinek ajánlom, mindent átmozgat, de nem lehetetlen megcsinálni. Lazább, de azért érzem, hogy csináltam valamit.

Szombaton nem volt torna, de egész nap párom húgáéknál bontottuk a falat, szedtük a tapétát a falról és a plafonról. Szóval nem nevezném pihenőnapnak, bár tény, hogy torna nem volt :) Estére hívtak futni, de képtelen voltam elmenni...

Ma pedig végre elmentünk futni :) :) IMÁDOM!!! Nem volt sok, csak öt kilométer körüli, talán egy kicsit kevesebb is, de nagyon jó volt! Délelőtt nagynéném pici gyerekeivel voltunk kint a búcsúban (a faluban volt náluk), ahol bátran felültem velük a nagy hintára, majd elzöldülve szálltam le, aztán ebéd, aztán barátnőmhöz mentünk, aki most hétvégére hazajött Drezdából, velük is voltunk kint szétnézni (hinta már nem volt), aztán amíg ők nézték a forma 1-t, addig gyorsan futottunk egyet. Mivel már sötét volt, csak falun belül lehetett, de nagyon jó útvonalon mentünk. Sok volt az emelkedő, intenzívre sikerült. Mára nem is tervezek több mozgást. Aztán vissza, forma 1 végét még pont láttam, aztán jöttünk haza Pesten, voltunk anyáéknál, bevásárolni, és úgy haza. Szóval rohanás, fáradtság, de legalább zajlik az élet :)

Ettem is a 4 nap alatt, nem is keveset, de persze megint nem írtam fel. Szombaton itthon volt bundáskenyér reggelire tejeskávéval, napközben pedig a falbontás közben volt bableves, alma meg egy kis U1 pogi, csak nekem készültek vele :) Vacsira pedig 3 főtt tojás, 2 pufirizzsel, U1 majonézzel, kakaóval (pótolnom kellett az energiát)
Ma pedig reggelire két szelet U1 kenyeret ettem felvágottal, sajttal, plusz tejeskávét, ebédre sült husi, párolt káposzta és kis krumpli volt. Vacsira ettem két szelet reszelt túrós sütit (U1 változat, szuper recept, majd leírom), fél sült tököt, egy pohár tejet. Napközben pedig volt egy kis sós mogyoró, még kb. 3 szelet süti, pattogatott kukorica (búcsú volt, muszáj volt ünnepelnem, de nem ettem cukrot vagy lisztet, és ez a lényeg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése